anasayfafacebooktwitter
destekhatti
PAMUKKALE PERSONELİNE İLETİŞİM EĞİTİMİ VERİLDİ 28.01.2016

Pamukkale Belediyesi, ilçe halkına daha iyi hizmet sunulması amacıyla kurum personeline yönelik ‘Kurum İçi Eğitim’ seminerlerine aralıksız devam ediyor. Personele son olarak uzman isimlerce “Etkin İletişim Teknikleri ve Nezaket Kuralları” eğitimi verildi.

Pamukkale Belediyesi, ilçe halkına en iyi hizmeti sunmak, hizmet kalitesini artırmak, verimli bir çalışma ortamı yaratmak için belirli aralıklarla verdiği kurum içi eğitim seminerlerine devam ediyor. Pamukkale Belediyesi, personeline yönelik olarak Doğa Otel’de gerçekleştirilen “Etkin İletişim Teknikleri ve Nezaket Kuralları” eğitimine belediye personeli tam kadro katıldı. Semineri ise Bilgi Üniversitesi Öğretim Görevlisi Güldeniz Akduman verdi. Akduman, belediye personelinin halkla iletişim noktasında güler yüz, içten bir yaklaşım sergilemesinin önemine vurgu yaparak, “Sözlü, sözsüz iletişim, diksiyon, şikayetlerin alınması ve değerlendirilmesi, stres yönetimi, problem çözme teknikleri” başlıklarıyla eğitim verdi.

 KALİTELİ HİZMET İÇİN EĞİTİM ÖNEMLİ

Pamukkale İlçesi’nin 320 bin nüfusuyla 24 ilden büyük bir kent olduğunu hatırlatan Belediye Başkanı Hüseyin Gürlesin, personel eğitimlerinin kurumların daha verimli, halka iyi ve hızlı hizmet vermek için çok önemli olduğunu vurguladı. Personel eğitimleri noktasında bütçede önemli bir pay ayırdıklarını belirten Başkan Gürlesin, “Pamukkale Belediyesi olarak biz 320 bin nüfusa hizmet vermekteyiz. Ve en büyük ilçe konumundayız. Bu nedenle daha dikkatli, daha verimli ve daha hızlı çalışarak örnek olmak durumundayız. Bu açıdan personelimiz hizmet verirken, her konuda eğitimli ve bilgili olmak durumunda. Sıfır hatayla halkımıza hizmeti sunmalıyız. Belediyecilik kutsal bir görevdir. Bu nedenle kurum içi eğitimleri çok fazlasıyla önemsiyoruz. Ben eğitimlerimizin hayırlı olmasını diliyorum. Yine belirli aralıklarla kurum içi eğitimlerimiz devam edecek” dedi.

 


KURUMSAL HİZMET REHBERİ FAALİYET BİLGİLERİ LİNKLER