anasayfafacebooktwitter
destekhatti
PAMUKKALE’DEN KATILIMCI BELEDİYECİLİK ÖRNEĞİ 10.11.2015

Pamukkale Belediyesi, hizmet verdiği her biriminde kaliteyi artırmak ve ilçe halkına en iyi hizmeti vermek için çalışmalarını sürdürüyor. Yeni kurulan bir belediye olunmasına rağmen üst yapıdan yeşil alanlara kadar bilindik icraatların yanı sıra sosyal, kültürel, sanatsal çalışmaları da başarılı bir şekilde yürüten Pamukkale Belediyesi, içyapıda da birim müdürlüklerinin vatandaşlara ve ilgili kurumlara en iyi seviyede kaliteli hizmet vermesi için her türlü çalışmayı uyguluyor. Mahalle Buluşmaları kapsamında vatandaşlarla buluşarak belediyecilik hizmetleri anlamında her türlü talebi yüz yüze alan Pamukkale Belediye Başkanı Hüseyin Gürlesin, ilgili kurumlar, STK’lar ve odalarla belirli periyotlarda istişare toplantıları gerçekleştirip, fikir alışverişinde bulunarak katılımcı bir yöntemle var olan sıkıntılar veya karşılaşılacak zorlukları önceden çözüm arıyor.

İMAR ÇALIŞMALARINI KONUŞTULAR

Bu çalışmalar kapsamda Pamukkale Belediye Başkanı Hüseyin Gürlesin, İmar Müdürlüğü’nde yürütülen çalışmaların en iyi seviyeye ulaşması için Doğa Termal Otel’de gerçekleştirilen “İmar Çalışmaları İstişare Toplantısı” kapsamında ilgili mühendislik odalarının ve yapı denetim firmalarının temsilcileriyle fikir alışverişinde bulundu. Pamukkale Belediye Meclisi İmar Komisyonu üyeleri ve  İmar Müdürlüğü personelinin de hazır olduğu toplantıda katılımcılar, böylesi istişare toplantılarıyla var olan sıkıntılara ve sorunlara çözüm arandığı için teşekkür etti. Toplantıda katılımcılar, İmar Müdürlüğü’nde yürüyen işleyiş ve çalışmalar noktasında isteklerini ve fikirlerini aktardı.

“KATILIMCI YÖNTEMLE ÇÖZÜM ARIYORUZ”

2,5 saat süren İmar noktasında fikir alışverişlerinin yapıldığı toplantıya iştirak eden herkese teşekkür eden Başkan Başkan Gürlesin, “Pamukkale Belediyesi olarak amacımız en iyi ve kaliteli hizmeti vatandaşlarımıza ve paydaşlarımıza ulaştırmak. 18 ay önce kurulmuş bir belediyeyiz. Kuruluş aşamasını hızla geçerek Pamukkale İlçe halkımıza hizmeti sunuyoruz. Birim müdürlüklerimizin de en iyi hizmeti vermesi çok önemli. Bu kapsamda istişareler yaparak, fikir alışverişinde bulunarak, katılımcı bir yöntemle en iyiye ulaşmaya çalışıyoruz. Bugün burada İmar Müdürlüğümüzle ilgili olarak mühendislik odalarımız, yapı denetim firmalarımızın temsilcileri dahil birim çalışanlarımız ve Belediye Meclisi İmar Komisyonu üyelerimizle bir araya geldik. 2,5 saat süren verimli bir toplantıyla var olan sıkıntılarla ilgili çözüm aradık, işleyişle ilgili fikirleri aldık. Bizimde taleplerimizi ilettik. İmar konusu çok önemli. İmar çalışmaları noktasında ilk 6 ayda sıkıntılarımız neydi, ikinci 6 ayda ne durumdayız ve son 6 aylık süreçte ne durumdayız bunları değerlendirdik. Öneriler ve teklifleri alarak istişarelerde bulunduk. Bir yol haritası çizdik. Yaptığımız değerlendirmede Pamukkale Belediyesi olarak 3 ayrı dilimde iyi bir noktaya geldiğimizi düşünüyorum. Örneğin imar projelerinin onaylanması noktasında 2-3 ay gibi bir zamanda beklenirken bu şimdi 1 haftaya kadar düşürüldü. İyi bir neticeye gelindiğini düşünüyorum. Yine İmar dahil diğer Müdürlüklerimizle ilgili de katılımcı bir yaklaşımla fikir alışverişlerinin alındığı bu tür toplantılarımıza devam edeceğiz” dedi.


KURUMSAL HİZMET REHBERİ FAALİYET BİLGİLERİ LİNKLER